Outsourcing / Helpdesk

Unul din serviciile importante oferite de compania noastră este serviciul de externalizare IT.

Printr-un proces de contractare / subcontractare, puteți delega administrarea infrastructurii dumneavoastră IT, parțial sau în totalitate către firmă noastră, într-un regim contractual de strictă confidențialitate.

Procesul delegării permite administrarea infrastructurii de personal specializat, în limitele stabilite de comun acord a părților.

Administrarea constă în proceduri diverse de mentenanța hardware și software. Tipurile de mentenanța pot fi parte a unor procese periodice, sau la cerere dumneavoastră.

Prin suportul IT pe care îl oferim, va ajutăm să va concentrați asupra afacerii dumneavoastră lăsând în grijă noastră administrarea infrastructurii .

Sistemul de ticketing permite monitorizarea echipamentelor, evoluția lor în timp și pașii ce  trebuie parcurși pentru optimizarea intervențiilor asupra echipamentelor în cauza. Sistemul permite de asemenea monitorizarea activității noastre în compania dvs., cu evidențierea măsurilor ce pot fi luate pentru îmbunătățirea performanțelor infrastructurii IT.

Un proces de mentenanța software, care merită o atenție aparte, este procesul de backup al datelor dumneavoastră, care în final reprezintă cea mai importantă componența activității unei companii.

  • Virtualizarea ca si process consta in transformarea resursele hardware (server, desktop sau notebook) in masini virtuale, pe un server cu performante ridicate,  asfel incat echipamentul hardware vizat, sa fie transformat intr-o resursa logica pentru alte aplicatii sau chiar sisteme de operare.

    • VPN-ul este o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor pentru ca diferite companii să poată asigura accesul la rețeaua companiei pentru angajații și colaboratorii aflați la distanță de sediul central, și pentru a permite confidențialitatea datelor schimbate între punctele de lucru aflate la distanță.
  • Analiza IT oferita poate include recomandari privind infrastructura hardware si software. Avem experienta necesara pentru a oferi solutii IT pentru afacerea dvs.!

  • Cumunica in siguranta

    Migrarea de la sistemul actual de email la Microsoft Exchange este un process simplu care se efectueaza de catre echipa dedicata IREN.
    Acum va puteti bucura de solutia business pentru email, calendar si contacte.

  • Centralele telefonice care oferă suport pentru comunicații de tip voce și video folosind protocol IP sunt din ce în ce mai căutate de companiile de toate dimensiunile pentru beneficiile pe care le oferă fată de centralele telefonice tradiționale (analogice sau digitale).

Marfin Bank
Steelmet Romania
Egnatia
Subaru
Pharmafarm
Exalco
Octagon
Credit Agricole bank romania
toyota
intersport