Service & mentenanta

În cadrul procesului de support IT proactiv, intră și activitatea de service și mentenanța pe care o propunem clienților Iren.
Folosind proceduri și sisteme de monitorizare a activității IT , putem contribui la menținerea echipamentului dvs., în standarde ridicate de funcționare, standarde care să asigure continuitate în activitatea fiecărui departament.
Compania noastră propune diferite soluții de service și mentenanța echipamente IT.
Fiecare client poate opta pentru soluția care se potrivește cel mai bine echipamentelor IT din dotare. Fie că vorbim de mentenanța server-e, desktop-uri, printer-e, copiatoare etc,, pentru fiecare din acestea sunt respectate proceduri de comun acord stabilite și care pot fi modificate din mers, dacă clientul solicita acest lucru a€“ face parte din deschiderea pe care compania noastră o are către relația Iren a Client It
Intervențiile de service pot fi programate sau la cerere. Pot fi intervenții remote, on site dar și în cadrul procesului de mentenanța hardware și software propus și agreat cu clientul Iren.
Soluția de ticketing permite monitorizarea acestor procese, permițând crearea unui istoric pentru fiecare echipament IT, dar și un istoric al proceselor de mentenanța.
Rapoartele generate, pot creă imaginea fidelă a activității noastre, dar pot contribui de asemenea la aplicarea unor corecturi asupra echipamentelor sau proceselor, din timp, înainte că acestea să genereze costuri foarte mari pentru compania dvs.

  • Cumunica in siguranta

    Migrarea de la sistemul actual de email la Microsoft Exchange este un process simplu care se efectueaza de catre echipa dedicata IREN.
    Acum va puteti bucura de solutia business pentru email, calendar si contacte.

  • Analiza IT oferita poate include recomandari privind infrastructura hardware si software. Avem experienta necesara pentru a oferi solutii IT pentru afacerea dvs.!

  • Centralele telefonice care oferă suport pentru comunicații de tip voce și video folosind protocol IP sunt din ce în ce mai căutate de companiile de toate dimensiunile pentru beneficiile pe care le oferă fată de centralele telefonice tradiționale (analogice sau digitale).

  • Virtualizarea ca si process consta in transformarea resursele hardware (server, desktop sau notebook) in masini virtuale, pe un server cu performante ridicate,  asfel incat echipamentul hardware vizat, sa fie transformat intr-o resursa logica pentru alte aplicatii sau chiar sisteme de operare.

    • VPN-ul este o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor pentru ca diferite companii să poată asigura accesul la rețeaua companiei pentru angajații și colaboratorii aflați la distanță de sediul central, și pentru a permite confidențialitatea datelor schimbate între punctele de lucru aflate la distanță.
Marfin Bank
Steelmet Romania
Egnatia
Subaru
Pharmafarm
Exalco
Octagon
Credit Agricole bank romania
toyota
intersport